€mmiie

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Emmie - 14 augusti 2011 07:15

En bild jag ritade för länge sedan... (c)


        

Av Emmie - 14 augusti 2011 00:32

 

Jag kommer ihåg när jag var aktiv på Stallet.se Hihi... Va mycket tid man la... Men nu är det faktiskt ganska tråkigt där...   


 

Hahah ''Since 2011'' Lool... Men det var ganska roligt att redigera bilder och så...



 

Guuud så seriös jag va... o.O


 

En fräck en faktiskt :D


 

Haha det går inte att vara seriös ^^


 

En djurdesign :)


  Haha en häääst xD



 

Dålig ...



 

Lite göllig... ;)



 

Inte klar...På ett tag...




 

Alltså det ska vara en textruta med scrollkod ... 


  


 

Okej sååå länge sedan va det väl inte... Men ändå... Jag har tröttnat .






DU KAN SLUTA SKRATTA

NU, höhö :)

Av Emmie - 14 augusti 2011 00:16

Denna gången köpte jag mer grejjer.


1 par jeans, Slim ljusblåa från BikBok 250 :-

1 tröja bäch-rosa väldigt skön, från Åhlens 199 :-

1 vit tröja som man ska ha över ett linne, Gina tricot 29 :- (JAG ÄLSKAR REA!!)


fikade också, och mormor köpte också överraskningspåsar, 2 stycken, så jag fick smycken av henne. Hihi.


I Allum, vid akvariumet med alla söta fiskar så träffade jag Emma som precis köpt en överraskningspåse! Hon sa att hon fått insperation av mitt förra inlägg. Tackar Tackar Emma !    



  

En gammal redigering av mig som suger, Haha! Fotona är från Foto-vik.ru Än sålänge har jag inte sådanna bra bilder. Dessutom har min kamerablixt pajjat. Skit också säger jag bara. Nu när valparna har kommit och allt... Dumma kamera.





Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards