€mmiie

Alla inlägg under juli 2010

Av Emmie - 31 juli 2010 23:52

Hon är det gulligaste jag sett!

Hon kom inte idag, hon kom morgonen (efter kl 00.00) 28 Juli tror jag... Typ 01.20...? :)

Hon heter ingeting ännu. Det är jy riktigt svårt med namn!! Mycket svårare än vad man tror.  Kom med förslag (L)


Idag har vi flyttat... Vi har fortfarande kvar gamla huset men vi har flyttat det mesta till det andra mysiga huset och ska sova första natten där! :)


    

Puussar :D<3

Av Emmie - 27 juli 2010 23:51

Jaa :) De va jättekul! Men jag hann bara åka 4 karuseller och gasten -.- Fast jag var där hela dagen och åt inget... Till Balder stog jag i kö i 1 och en halv timme -.-

Och lisebergs banan 40 minuter!!

 Åkte Balder för typ andra gången :O Denna gången var det inte lika läskigt xD Och gick Spökhotellet Gasten men det var inte roligt för jag gick sist och dem där framme blev bara skrämda x) Men jag pratade med ett spöke :D Han viskade i mitt öra :'O Plus att ett kockspöke tog tag i min kompis arm så hon skrek ashögt xD





Haha :P

KRAM <3

Av Emmie - 26 juli 2010 07:01

Jaa idag ska jag till Liseberg!!!!!   

Ska bli skitkul. Ska köpa åkpass+ så jag får gå Gasten eller vad den nu heter...? Vet ingeting om den så det ska bli kul idag xD Fast j   ag är inte lättskrämd när det gäller såna saker   



Ska försöka åka Kanonen idag!!!!!!!!! Jag e värsta fegisen när det gäller sånt :D Men Balder ska ja iaf åka, de har ja gjort innan.


Puuuss på dagen!      


hahaha tog kort på tidningen xD







Av Emmie - 20 juli 2010 00:30

   JAAPP! Detta blir det första inlägget! Hoppas ni kommer gilla bloggen!   

Jag kommer skriva lite om min vardag så mycket som jag hinner och ska försöka ladda upp bilder, men jag är så seg med att ladda över bilderna till daatorn från kameran....   




  

Bild från Tyskland   







  

Bild från Tyskland   




  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards