€mmiie

Alla inlägg under februari 2011

Av Emmie - 27 februari 2011 12:51

Ja här sitter jag då, vid datorn, helt osocial i vardagsrummet... Pappa håller på och tatuerar sig. Eller rättare sagt någon tjej är här och ska tatuera pappa på ryuggen .__.


Nu till något roligare: Horse Show! C'8

Jag va där i Torsdags, hela dagen. Satt på rad nio, och fotade litegranna :) Och nej, det blev inga bra bilder...Vad jag vet :P


Red Hektor i fredags, och han var hur pigg som helst! Han rusade iväg såfort jag gav galoppskänkel, och jag fick knappt stopp på honom xD Tog minst ett halv varv innan jag fick ner honom i trav varje gång, och i kurvorna kändes det lite vingligt :O

Och när jag skulle sätta mig i damsadel så hoppade han och sparkade med bakbenen i luften! Men i slutet gick det jättebra :D<3



Hihi tänk om man kunde vinna FAY!

Av Emmie - 21 februari 2011 11:42

Sitter vid bibblasns data :)



  


Jag längtar!!!!

Av Emmie - 19 februari 2011 23:56

Den är bara för underbar och så söt!



Av Emmie - 19 februari 2011 21:56

 

Lite suddig men men :PP





Hästarna i hagen :)  





  Albert följde efter oss när vi skulle släppa ut Hektor i hagen xD





  :P




Av Emmie - 19 februari 2011 21:49

  Andrea på Hektor :)<3 Hon fick pröva honom lite barbacka i både skritt trav och galopp :P

Av Emmie - 19 februari 2011 13:51

Andrea tog med sig sin kamera och fottade mig när jag red c:

Jag vet att han inte går i form men det blev lite flumm ridning :D



 

Haha jag har säkerhetsväst på mej xD




 




 

Hihi Coolaste flätan som finns!! :D  



  Hiihi :)

Av Emmie - 17 februari 2011 23:35

Som sagt, jag har bara ridit islandshäst 1½ år, men nu har jag börjat på stor häst och skla börja hoppa denna terminen! :)

Kuul! c:

Höll på att ramla av på Densie idag!! :'O

Vi galopperade som vi brukar på volten men så tappade jag innerstigbygeln och då svängde hon till den andra gruppen så tappade jag balansen..! xD Fast nu har jag överdrivit lite c: Jag satt kvar i sadeln och jag tappade bara balansen lite granna :P

Hihihihi :D

Imorgon följer Andrea med till stallet (till Hektor) och det ska bli jäättekul! :D <3 Hon har inte varit där sedan förra sommaren...! :(

Hoppas hon får se Freja och hennes föl, eller kanske klappa Malte? :D


Aja det kommer bli kul iallafall! n_n



Här kommer lite redigerade bilder (av mig) som jag fottat med min Canon Eos 1000D :)






 

 

 





Hejdå! Kram på er! :D <3

Av Emmie - 17 februari 2011 00:53

Imorgon ska jag rida på PRK igen! Roligt Roligt! :) Speciellt eftersom min kompis Andrea ska börja där! <3


Hade inte så mycket nytt att skriva idag... :)

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards