€mmiie

Alla inlägg under december 2010

Av Emmie - 24 december 2010 00:15

God jul allesammans! Hoppas alla inte bara får en bra jul, utan även fortsättning på året!   


Får fira lite jul med älsklingsponniiin idag!    Ska rida honom idag (julafton) och kanske på Lördag och Söndag!   



Puss & Kram Emmie <3

Av Emmie - 23 december 2010 08:32

Är jättetrött... Dem senaste dagarna har jag gått upp tidigast 11.00 Så idag när jag måste gå upp klockan 8.00 så är de inge roligt... Jag la jy mig 2.30 igår... Hehe!

Men det är jy bättre att rida på förmiddagen! :)





Puuuusss på Heektooor, den sneeeelaste pooonniiiiin i vääärden !! :D






Föressten, här är 2 redigerade bilder på Linndi, min lillasyrra på 4-5 mån! Fast hon är väldigt liten eftersom hon inte går upp i vikt! Läkarna tycker det är jättekonstigt... Mamma får bara äta mjölkfria produkter nu, allltså ifall Linndi är mjölk alergicker :/

Aja nu laddar jag upp bilderna och klär på mig ridkläderna :)




Ohh Noooh! De två bilderna ligger på den andra datorn.




Snart äe det julafton :D

Av Emmie - 22 december 2010 21:27

Hejhej! Jajaja javet, dålig uppdatering :P

Har haft ont i halsen, varit snurrig/yr, slö m.m så har inte kunnat vara i skolan!

Mamma och pappa köper julklappar så jag har varit ensam hemma hela dagen och kvällen. Eller jag är inte helt ensam, jag har jy dammråttorna också....


Aja Kjaaam ! Snart e d Julafton!!   


Av Emmie - 9 december 2010 20:56




  



Av Emmie - 7 december 2010 11:43

Hej Nu sitter jag i bibblan med Tanya. Vi chattar med gud :D


http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/ 



Jag och Tanya ska döpa smajlisar :D


    Christoffer

  Katjakaj

  Doggedoggelito xD

  Majken

  Murre <3


Hihih det var allt för id.. *host*. Det var allt för detta inlägget! :)<3

Av Emmie - 6 december 2010 13:31

Hejsan! Japp, nu har jag en sån där meningslös rubrik igen... Men lixom DAAH! XD Haha skojja bara!

Jag sitter i bibblan nu (med Emma)  :) Filip och Markus sitter också här ;D


På håltimman köpte jag och Natha spraygrädde, vaniljsås och Jacky (chokladpudding typ). Vi fick springa för alla andra ville smaka xD


Det va gott! Jag sprutade ut massa vaniljsås och natha grädde xD




Bloggar mer sen :D <3   

Av Emmie - 5 december 2010 13:11

I fredags var jag på disco! :) Det var super kul :D

Jag e skyldig Natha 2 töggömin och 1 enkrona. Vi slog vad om hon kunde gå fram till en av sequrity vakterna och säga *Gimme five* men han krockade med en annan tjej och sedan stack han xD

Vet att jag stavat fel på security vakterna xd

Aja Jag Tanya Eleonor Emma och Natha va där (och massa andra då) :D

 

 

Av Emmie - 1 december 2010 18:40

  

HAHA :D <3



Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards