€mmiie

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emmie - 26 oktober 2010 23:50

Hej alla bloggläsare! :) Nu sitter jag på båten på väg hem från Tyskland... Mmmm.... Längtar till frukosten, det är frukostbuffé och den e asgoood   

Jag har spelat MASSA på spelapparaterna.  Har typ spelat för 400 kr sammanlag och gått 200 kr PLUSS!!! Jag äe så PROFFSIG !!! :D :D


Aja nu äe klockan 02.00 Undrar vad jag ska göra :)


Hihi :D <3

Av Emmie - 23 oktober 2010 11:53

Hejsan! Fråga mig inte varför jag har KANELBULLE som rubrik... hhmmh....

Sorry för lite dålig uppdatering.   

Här kommer lite underhållning:




Gammal bild ;)  



  

Himmelsk bild   


  

Himmelsk bild igen   




Imse vimse spindel, klättra upp för trån... ner faller regnet...  



hehe oxå en gammal bild jag hittade i datorn Xd


Suddig ''/


   

Ser skitkall ut!! :O              




  

Liten blomma...



  

Bild från Tyskland! På mådag åker jag till Tyskland igen, så mer Tysklandsbilder kommer!    Jag har lärt mig att räkna till 100 på tyska så det kanske kan vara till hjälp när jag ska shoppa i Tyskland   






   

'Trixxade lite med ljuset :))


   

Inte den bästa direkt... -.-



   

:/


        

Hihi :)



   '

HAHAHA Min lillasyrra!! :D


    


HON ÄR SÅ HIMLA SÖT   


   



   

Hon kan göra typ 100000 miner på 1 sekund!! XD



   

Söööt !! <33




Puss o Kram!! <3

    

Av Emmie - 20 oktober 2010 19:17

Hej hej :) Åker bil  i borås just nu Har varit på ÖoB, Willys, Emmaus (HATAR DEN AFFÄREN, Mamma brukar alltid gå där inne i typ 100 år!! XD ), My One, Harald Nyborg, Mcdonalds XD

 aja xd Haha har haft roligt i skolan :d


Hälsning till Nathalie S: HOPPAS INTE DU BLIR ANfALLEN AV DEN SKRIKANDE BÄBIS SPÖKET FRÅN SKOLANS KÄLLARE INATT !!   


Ett litet förslag till mina älskade bloggläsare; Ska jag skriva i färgglatt som i detta inlägget eller ska jag ha svart text?

 

Hihih köpte små söta rosetter och gummiband till Hektor på My One! :3 Han kommer bli så HIMA gullig i rosetterna   <3

 

 

PUSS OCH KRAM C=

Av Emmie - 18 oktober 2010 12:10

Hej hej.... Som vanligt så har jag STOR brist på rubriker!! xd


VAD SKA JAG SKRIVA I MIN BLOGG?  Foto? Hästar? Mer?

SVARA I KOMMENTAR!!     


Hoppade barbacka med Hektor igår. Ett pyttehinder några gånger ^^

Han var jätteduktig och framått!   

Puss

Av Emmie - 12 oktober 2010 12:31

Heeiiisan :) är i skolan och e SKITTRÖTT!!! Vill ha rast!! :D



Bbbbbbyye <3


Av Emmie - 11 oktober 2010 12:08

  Hehhj !! :D Har slurkat upp en hel Ooze Toobz!    



     ELEONOR

   NATHALIE

   REHEMA


HAHAHA 

Av Emmie - 8 oktober 2010 07:09

Hejhejhejhej :)

Ska te skolan strax .__.

Fick Hektor att kröka på nacken och gå liite i form igår   

Han e suuperduktig :')


Om någon där ute har typ ett bra tips om hur man får hästen ''i form'' eller några lätte dressyrövningar, SÄG TILL!!   



Hejdå!   

Av Emmie - 5 oktober 2010 12:08

Hehhjehejjj   


DATALEKTION NU SÖRRU :)

När jag skulle sätta mig på min stol så råka en kompis dra bort den så jag satt på golvet    hehe :P



Hektor är jätteduktig att rida   

Lyckades göra skänkelvikning i trav    Har bara kunnat göra det i skritt innan :P

Får inte rida ut helt själv så mamma följde med med barnvagnen i söndags x'D


Hehe :)

Herrå! <3



Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards