€mmiie

Alla inlägg under mars 2011

Av Emmie - 31 mars 2011 16:00

Idag följer Emma med till Partille Ridklubb! Ska bli kul, men eftersom alla i min ridgrupp har ridit i över 4 år och jag i ett och ett halvt på islandshäst, så känns det som om det kommer gå sådär. Men det får Emma stå ut med !! =D <3


Emma fotar kanske lite också ! =) <3

Av Emmie - 29 mars 2011 06:26

Stackars Tanya... Hennes kanin dog igår.... Rest In Peace Kaninen <3


Av Emmie - 28 mars 2011 22:31

Jag gillar dig så mycket. Men du vet inte om det, och jag är för feg för att säga .... ♥


Åh....

Av Emmie - 28 mars 2011 20:38

Orkar inte skriva © på alla bilder, men ni får ändå inte använda dem någonstans, inte ens för privat bruk, ok? :)




  Fotade bara Kerstin (min hund) i förbifarten. Gillar när solljuset kommer in från fönstrerna!




   Haha. Får jag skylla på att Pippi (katten) inte ville stå stilla?


  Haha Linndi och mamma kör bil!!! (på skojj).



 

VAD SÖT DEN ÄR!!



  Fotade ljusbilder för längesedan ;)



  Gammal bild som jag fotat och redigerat på Linndi, min lillasyrra.



 


Oj vad suddigt det blev i datorn... Såg bättre ut i den lilla kamera skärmen :P 



 

Fottade  med mobilen :P




  Hahahaha oxå mobil bild :D




 

Schnygg va? :D

Första gången jag fotade vatten ;3

Av Emmie - 28 mars 2011 20:35

  Före; Tog kort underifrån så att himlen blev som en färgstark bakgrund. :)



  Efteråt; Jag gjorde bilden svart-vit och la till text via Picnik.com.

Tycker det ser ut lite som i en fotostudio ;)

Av Emmie - 28 mars 2011 20:32

  Hahaha mitt hår ser jättetunt ut bara för jag precis hade duschat :(


 

Av Emmie - 22 mars 2011 11:46

Hejsan! Haha jag spelar Clubpenguin på datalektionen! :)

Av Emmie - 21 mars 2011 19:07

Hejsan. Har fått en ny mobil!! :)) surfar på den just nu. Fick öroninflammation igår igen.men tog pencelin och verktabletter så det blev bättre. Har inte varit i skolan på över en vecka så nu längtar jag ;)Hoppas att jag kan komma imorgon!!!!!!Ses för nu ska jag spela lite clubpenguin och kolla på simpsons

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards