€mmiie

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Emmie - 11 mars 2011 21:40

Skulle hoppa Hektor idag, men märkte direkt att något var fel på första steget han tog, men så gick vi typ 3 steg till och då kände jag att han gick konstigt, antagligen haltade, så jag satt av och ledde honom, och då såg jag att han knappt kunde gå!!

Han kunde inte stödja på höger bakben och haltade...


Det slutade med att pappa hämtade vatten i stora stallet, jag pysslade om honom, en annan vuxen i stallet mockade boxen och en anna vuxen skulle ge honom lite mat senare...(tack för hjälpen!)


Stackars söta Hektor! :( <3

Han hade blod på det andra bakbenet också, så han kanske har snubblat på någon större gren i slasket i hagen eller lekt/bråkat med någon annan häst och snubblat eller liknande i hagen...

En vuxen i stallet med egen häst sa att han blockhaltade (eller nåt i den stilen), asså typ haltade kraftigt, och det behövde man iochförsej inte vara ett geni för att se, men det oroar mig, för hon såg orolig it.... x(<3

Höhö tur att han får stå inne i den nymockade boxen med vatten och hö till imorgon, så hans ägare kan kolla honom.





... ...

Av Emmie - 11 mars 2011 14:34

Ska snart iväg att rida! :D <3

Vad tyckte ni om bilderna? Det kommer mer senare ! :) <3



Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards