€mmiie

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Emmie - 15 mars 2011 10:19

Har knappt sovit denna natten, vaknade varje timma och vende och vred på mig, och svettades och frös... Inte så kul på sin födelsedag! Ledsen att säga det, men JAG LÄNGTAR TILL SKOLAN!! :-(

Inte roligt att inte kunna gå upp ur sängen för att man har sådan huvudverk och blir yr! Plus att jag svettas och fryser samtidigt, värsta jobbigt!!

Och mamma, pappa och Linndi (lillasyrran 8-9 månader gammal) är också sjuka!


Skulle fika eller vad man nu ska kalla det, med mormor, morfar, gammelmormor, Magnus, Robin, farfar, mamma, pappa och Linndi  idag egentligen men det går inte, även mormor, morfar, Magnus och Robin är sjuka också! Fantastical! xD

Undrar hur många Alvedon förpackningar som gått åt sedan i Fredags...?!


Ska iallafall öppna 3 pressenter idag från mamma och pappa.

Men om jag inte får en häst i pressent (vilket är omöjligt) så är Spanien / Paris resan i 12 dagar bäst!! :D



Mamma och pappa, ni behöver bara ge mig en pressent, en häst.... ♥

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards