€mmiie

Alla inlägg under september 2010

Av Emmie - 27 september 2010 10:34

Nu är det dags för en liten bildbomb ^^




Hektor och jag! :D


     

Bennyy <3 


     

Natha och Simba :D 


  

Hahahaha xD hektors huvud ser aslitet ut xd <3 


  

Simba och Natha! Skönt att inte Simba är halt längre ! :)


  

Mobba inte bilden eller min sits xP


  

HEHEH sudiig biild xd


Jag och Hektor <3


  

   ;)



   

Inte redigerad ^^






Så nu orkar jag inte ladda upp fler bilder för det tar typ 10000 år för varje bild att laddas upp xP

Men iaf, har inte orkat redigerat någon bild förutom den första  ;) Menmen ni får stå ut me det xD

Och ifall ni undrar så red vi inte bara runt på ovalbanan, vi red dressyr i ridhuset också! :P

Puss och Kram :D<3


Fortsätt att följa bloggen och glöm inte kommentera!! :D

Av Emmie - 17 september 2010 19:53

Jaoo... Har inte jättemycket att berrätta men det är jy viktigt att ni får veta iaf NÅNTING som händer i miiiitt liv   

I skolan är det FLUMFLUMFLUMFLUM med mig och mina kompisar!! HAHAHA idag var det kul när vi sa ''TITTA EN BAJSKORV'' till alla och pekade vid deras fötter. Varenda en gick på det!!!!  

Jättekul!!


Sen så red jag i går och idag! :) REGNARR!!! Men iaf Hektor va SKITDUKTIG idag!!! I slutet så behövde jag inte använda tyglarna för att svänga och bromsa, han lyssnade på min röst och skänklarna   

Vi gick genom korner (med litet utrymme) och så över en liten bom xD och så tog jag en pall med håll i och i skritt och trav la jag ett spö och tog upp ett annat spö i hålet i pallen! Typ som gymkhana!! :D KUUUL Vi tog det lugnt och skrittade och travade mest förutom något varv galopp. De sista 10 minutrarna red jag honom barbacka <3


Men hektor snubbla nästan omkull men jag såg inga tecken på att han haltade som tur va :3


Nu ska jah köpa gooodiiiis!!! Har bestämt mig för att lära mig 21 guns på gitarr!!


PUUUSSS!! <3

Av Emmie - 15 september 2010 16:06

skulle bah följa med en kompis te stallet igår men det blev att jag också red (hektor och en annan privathäst) ;D Fast hade jy inte tänk att rida från början så hade såklart foppaskor x3

haha <3  


Ska ta bussen direkt från skolan till stallet med natha imorrn! ;D

Vi ska typ vara 3-4 st som rider imorgon :D Funderar på att ta med lite fika och rida ut? =3

Aja <3 så tråkigt väder det regner jy varje dag!!!   Trodde jag skulle bli sjuk efter igår eftersom jag red utomhus :S Min kofta har inte torkat ännu XD


Hahaha min hemkunskapslärare tror att jag heter KARL!!!! XD Jag har lurat in henne att jag heter Karl i förstanamn och Emmie i mellannamn, så mina kompisar kallar mig Emmie. Nathalie säger att när jag föddes trodde mina föräldrar att jag var en kille så dem döpte mig till Karl xD

hkläraren bah ''Nej men Karl kan du väl inte heta? :S '' Jag bah berrättar allt och hon bah ''Jaså...'' Jag bah HAHAHAHAHAHA xD <3 Har lurat henne i typ en månad :)) <3

Av Emmie - 14 september 2010 12:41

Heehhj <3



Data lektion men har inget att skriva xD

Ska till stallet direkt efter skolan idag ;) fast ska inte rida... :P



Puss&Kram <3´




Av Emmie - 11 september 2010 10:46

Hejsan jag vet att det var längesedan jag bloggade men har inte hunnit...

Jag och Natha red igår och i förrgår ^^ Hon har blivit medryttare på Simba ;D


Här kommer lite SUUUUDDIIIGGA bilder för jag vet inte hur man ändrar slutartiden på min kamera + plus att jag red när ja fotade ;P


  Smba ;)



  




  HAHAHA xD men det gör Simba och Nathalie! ;D




  Hehe  x3 <3




  ;) <3



  :) <3



  Sååå hiiimla stööörande att bilderna blev suddiga xD




 

<3

Av Emmie - 7 september 2010 12:41

HEEEJ xD Datalektion ^^<3

  



;D <3


Av Emmie - 3 september 2010 15:12

Va i stallet igår och red :)

Först ryktade jag o mina kompisar hästarna sen red jag lite på volten, Hektor var helt UNDERBAR :D Han lyssnade jättebra på tyglarna :) Jag red barbacka. Men idag måååste jag rida med sadel för jag har ridit barbacka i snart en månad (typ 8 gnger) xD Men det är så kuuul ;P

Sen red vi ut (jag o min kompis) fast hon red me sadel :P Vi red i snabb galopp i varje uppförsbacke, Hektor va jättesnäll och pigg så det gick ganska snabbt men han lyssnade när jag ville stanna honom ;D Men när vi va i en uppförsbacke, när vi kom i slutet, så är det en kurva och så hoppade en hare upp så hästarna blev skiträdda och höll på att hoppa ur vägen x) Men vi höll oss kvar på hästarna :P

Sen trodde vi att en annan häst var en älg! vi blev skiträdda ;o


puss och kram <3

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards