€mmiie

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Emmie - 1 december 2010 18:40

  

HAHA :D <3



Av Emmie - 1 december 2010 12:54

Har varit i Tyskland!   

Det var jätteroligt, som vanligt. Jag bestämde dock att inte ta med mig kameran, eftersom extralinsen är trasig, så jag vill inte riskera mitt objektiv...

Det var 10-15 minus, men solen sken. Vi gick på julmarknaden och handlade på Aldi. Och såklart var vi inne på andra ställen också, bl.a en resturang (dålig) där min kyckling och kurrysås smakade... INGETING!  

Har bara åkt med Skandinavica 3 gånger innan, men åkte med Germanica denna gången. Germanica är SÅ HIMLA TRÅKIG om man jämför med den förra!

Det fanns bara typ 15 spelapparater och 2 dyra resturanger... Och man kunde bara vara på plan 7 för de andra våningarna var bara hytter. Men jag hade såklart jätteroligt ändå, och maten var supergod!! Så det var jy inte en dålig båt.

Jag har inte handlat några kläder, mest tuggummi, hundmat, godis m.m xD

Haha...



Har redigerat en gammal bild på min hund Kerstin i Photo Shop!   


  


Ska fortsätta redigera... Kanske laddar upp mer snart. :)


Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards