€mmiie

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Lite bilder! :))

Av Emmie - 19 februari 2011 13:51

Andrea tog med sig sin kamera och fottade mig när jag red c:

Jag vet att han inte går i form men det blev lite flumm ridning :D



 

Haha jag har säkerhetsväst på mej xD




 




 

Hihi Coolaste flätan som finns!! :D  



  Hiihi :)

 
 
Ingen bild

en som vet bättre...

5 september 2011 17:24

en häst ska inte gå i form så mkt som du skriver att den går i form och du ska inte ta bilder på andras hästar sedan lägga ut det på din blogg utan att fråga det är rätt dumt kan jag säga...!

Emmie

15 september 2011 10:59

Svar till ''en som tror den vet bättre'': Jag har inte sagt att en häst ständigt ska gå i form, och om du tror att jag tänker så, så har du helt fel. Däremot tycker jag att hästen ska gå i en avslappnad och korekkt form, men det är aldrig något som jag nämnt i bloggen, och ifall du tror att jag sitter och sågar hästen i munnen eller bara fokuserar på att få hästen i form, så är du välkommen att titta på när jag rider :)

Det är lagligt att lägga ut bilder på någon annans häst, och i detta fall anser jag att det inte finns någon anledning att jag inte får göra det. Om ägaren ber mig att ta bort bilderna så gör jag såklart det. Men med tanke på att jag har i genomsnitt 3 besökare per dag, och jag vet vilka det är, så tycker jag inte det är någon Big Deal om mina kompisar ser bilder på hästen jag hyr. :)

Om du nu tycker att du vet bäst så tycker jag att du kan skriva vem du är! :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie - 18 mars 2012 18:48

Ja, besök min och min kompis blogg. www.nattstad.se/förblivna <3    puss <3 ...

Av Emmie - 18 mars 2012 13:00


Jag måste verkligen städa rummet nu, annars blir mamma arg. Men jag oorkaar inte...     Ja eh. ...

Av Emmie - 18 mars 2012 12:48


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Har ätit två mackor och en kaka .. haha. Nä men jag vill till Allum idag, men jag får inte. Ska iallafall köpa godis för det har jag inte gjort ännu. Kramisar.     hahahahah dör. ...

Av Emmie - 17 mars 2012 23:15

Ja, tycker det har varit mysig födelsedag. Älskar att få grattulationer haha ♥ Är glad över mina pressenter. Märker dock att dem minskar väldigt drastiskt med varje år...   Detta fick jag:   * 2 Nagelack * En burk (liten) med nån c...

Av Emmie - 16 mars 2012 23:04

Ja, jag vet inte hur eller varför, men någon facerapar mej ! Kanske glömt logga ut på någon kompis dator? Jaja .. ...

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards