€mmiie

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Emmie - 9 augusti 2011 02:10

         Kerstin är gravid! Hon ser ut som en flodhäst! Och med tanke på hennes korta ben så kommer hon knappt upp när hon legat ner ... Haha!

Hon kommer säkert bli en toppenmamma, vår lille Perst!   


Eftersom mamman till valparna heter Kerstin, och pappan Benny, så har vi tänkt att döpa valparna till roliga namn som egentligen är människo namn. Som ''Märta, Lennart'' osv... Men lugna bara, mamma har lovat att jag ska få döpa en av valparna till vad jag vill, och jag ska rädda den från konstiga namn som Kerstin, Benny eller Forex.

Vi har haft 4 hundar under mitt liv och jag har inte varit med och fått döpa en enda av dem. Jag tycker XXX (forex) skulle heta ''Hero'', och att Benny skulle heta ''Scooby'', och att Kerstin skulle heta ''Vera''. Men Näääädå vi döper dem till Haissi, Forex, Kerstin och Benny...   



PLUS


  

LIKAMED


         WOOHOOO   


Av Emmie - 9 augusti 2011 02:01

Nu är jag hemma igen, efter över en vecka utan internet och hästar på Bohus Malmön! Jag klarade mig, men det var knappt...

Jag har badat i havet, åkt gummibåt och fångat krabbor och sjöstärnor, och käkat godis, spelat minigolf, och framförallt spelat Skitgubbe med Anna!


Lite brunare har jag blivit. Men funderar på att färga om håret till mörkbrunt...?   


  FUNNY PIC.... =)

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards