€mmiie

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Emmie - 13 augusti 2011 00:14

Idag var jag, Eleonor och Tanya på Allum hela dagen! Super lyckat! Jag fick inte köpt så mycket trots att jag hade med mig 400 kr.


* Godis för 50 kr från Godishavet som har superdålig vit choklad som bara smakar socker så jag kan bara äta halva påsen nu...

* Råsa linne för 49:90 kr på H&M.

* Svart tröja som ska vara med det råsa linnet för 89:90 kr på H&M.

* 4 smyckespåsar från Glitter ca 75 kr (delade med Eleonor o Tanya).


Tja, jag blev riktigt besviken när jag insåg hur lite pengar jag hade kvar efter att ha handlat allt, och ville ha ett par jeans för 250 kr och en tröja på Åhlens för 199 kr.

Som tur är har jag en underbar mormor som följer med mig till Allum imorgon och köper byxorna och tröjjan till mig!


Jag rekomenderar verkligen ''överrasknings påsarna'' på Glitter. Dem kostar bara 50 kr styck, men innehållet är värt minst 400 kr! Förutom massor av örhängen, en sjal, massa halsband, armband och ringar så fick jag ett ubersnyggt halsband som egentligen kostade 349 kr. Supernöjd! Mormor ska nog också köpa en eller fler påsar imorgon, hon blev imponerad av hur mycke smycken man fick. Och jag med!


Jag lägger nog ut bilder på kläderna när jag orkar.

   Bild från Tyskland i repris.  

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards