€mmiie

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Emmie - 1 november 2010 13:56

   Heej och glad Halloween!

 

 

 

 

Diggar ni mina gulliga spöken? :3  Aja nu ska jag uppdatera lite...  Hm... vad ska jag börja med? Det har inte direkt hänt något som är värt att skriva i bloggen xD

Jag har bakat lite .... Och igår åt jag pannkakor te frukost, fast det var mammas förtjänt.   

Vi tog hundarna och barnvagnen och gick på ''långpromenad''. Det skulle bli långpromenad men vi tappade bort oss lite och vi kom typ till en återvändsgränd.... Där mötte vi en kvinna som hade två hästar, en av dem hade rymt XD de var så ''stora'' att dem kunde kliva över stängslet. Men hon sa massa bra vägar man kunde primenera, så dem får man pröva någon gång! :) 

Tanya följde med till stallet   

Vi ''lekte'' ridskola  xD .Hon var ridlärare och sa vad jag skulle göra!

 

 

NÅGON SOM VILL SOVA ÖVER?? :D

 

 

 

  

 

Happy Halloween!

// EMMIIE

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards