€mmiie

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Emmie - 22 juli 2011 23:53

Idag va det extra kul att rida med Tanya och Eleonor! Vi fick rida ut lite på grusvägen, som är perfekt sträcka för ökad tölt och galopp! Raksträcka i princip hela vägen och bra underlag.

Kaupi blir pigg och stark i skogen, vilket jag kände av. Men han var sååå duktig! Vi töltade rent och det gick snabbt! Jag satt väldigt still och han drev själv framåt! Jag är käär!



Haha en till sak som hände nyss...

Linndi hittade pappersbitar som hon försökte trycka in i  min mun!! Gosh...



 

Av Emmie - 22 juli 2011 09:33

                        Gammal bild på mig! Fotograf: Beri!!

          R.I.P Sigge.


  

Mini crazy och Sigge! Söta katter!


    En Golden valp från Floprym.


      Dacke, en häst som stod nära där jag bodde förut. Han är så söt!


  Valp igen ;)


   

  Min söta lilla Ryska dvärghamster (tror jag) som heter Lovike! :D
    Tog kort på TV:n

  Första gången jag lekte med ljus!


 

Lekte i Paint med mina foton!


    Fotad på TV:n


  Häst på GFRK Göteborg Fältritt klubb               

     Flummig bild!

  FLÖÖM

  Vadå Skola? Jag skriver ingeting om skolan? Jag skriver mer om IGELKOTTAR än skolan!? Gammal Header som aldrig blev header...

 

 

 

KOMMENTERA!

Av Emmie - 22 juli 2011 08:22

Av Emmie - 22 juli 2011 08:07

Idag ramlade jag ut ur sängen!! Jag skulle typ vämda mig om så jag rullade åt höger, men där tog sängen slut och jag dunsade i golvet! Jag blev jätte chockad, haha!


Nu har jag iallafall ätit god frukost.   



 

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards