€mmiie

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Emmie - 19 januari 2011 12:02

Har inga rolga videosar, men hittade en på Kerstin! :)

Kommentera är ett måste! :D



  Kerstin vintern 2010/2011

Av Emmie - 19 januari 2011 11:12

Har lite tråkigt. Så här kommen en mini bild-bomb!

Obs! Alla foton är fotade av mig, Emmie Börjesson! (c)






 

Tyskland

 

Tyskland






Utsikten vid vår privata strand! :)


    Benny.... :( Orkar inte tänka på att vi ska sälja honom.... Han finns ute på Blocket.se ....








  Blomma :P



 





  Min hamster Lovike c[8





Flower Power!! 


Av Emmie - 19 januari 2011 10:49

Nu är jag hemma! ;)




Av Emmie - 19 januari 2011 08:26

Proppmätt!

Har precis ätit frukost. Dem har jättemycket att välja på och jag är proppmätt nu, Tack så mycket!! Stenaline försöker ta dö på mig jy... xD

Haha. Men nu är jag på väg hem! ;)

Tycker ni inte jag varit duktig med att blogga dem senaste 2 dagarna? :D



Disneyland - Frankrike / Spanien ?

Mormor och morfar vill ta med mig till Frankrike till disneyand i tre dagar, och direkt efter det till Spanien i 10 dagar! Det skulle varit såå roligt om mamma lät mig följa med!! :) Jag har trots allt inte varit utomland ''på riktigt''. Har bara varit i Tyskland, Estland, Danmark...

 

 Frågestund och Reklam!

Jag funderar på att ha en frågestund här i bloggen nästa vecka! Vad tycker ni? Då får man fråga om i princip allting!  Alla är välkomna! :D

Föressten, om ni vill ha reklam för era bloggar så är det bara att

skicka iväg ''en fråga'' till mig! Jag kommer att ha ett inlägg med reklam för andra bloggar här! Jag kommer att berrätta lite om dem också,

och länka såklart. Det kostar ingeting.

 

 

Kommentera!

Ni måste kommentera bättre! Jag tappar lusten att skriva annars! :-(

Det är bra att ni läser, men var kreativa också!! :) Det kostar jy ingeting att kommentera... Och jag lovar att jag kommer bli glad :)

 

 

 

//Emmie <3

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards