€mmiie

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Paus i bloggen

Av Emmie - 26 april 2011 12:13

Som ni kanske sett, så har jag pausat min blogg under påsklovet.

Har sovit i Göteborg från i Onsdags. Där va jag med två bästa kompisar! ♥

Vi promenerade till en gård varje dag, och där red jag en fjording som heter Nisse, och så åkte vi här och vagn. Har ridit Nisse 3 gånger nu, och åkt vagn bakom honom 3 gånger också. Han är jättesöt, men bockar av ryttaren om han har tråkigt! ;)



Badade i sjön igår på våran privata strand, det var kallt! Badade med Benny. Han gillade det verkligen!

Sedan solade jag på verandan på verandan, och sedan la jag mig på en filt i gräset och somnade. När jag vaknade var det kallt ute och solen hade sjunkigt ner nästan. Så då la jag mig på soffan och somnade. Sedan tänkte jag gå och lägga mig för natten, men mamma sa att det var för tidigt eftersom klockan bara va sju. Men jag va skittrött. Det slutade med att jag la mig klockan nio, men kunde inte somna förrän klockan halv tolv... Så idag är jag trött ;)



På ridningen gick det ganska bra! Jag trodde att jag inte ridit Magnum innan, och det trodde Britta också, så jag fick rida honom. Britta sa att han brukar testa folk mer egentligen :)

Vi fick föressten rida i paddocken för första gången! Kul, fast dammigt i början...



GOD NYHET


Snart kommer en stor bildbomb :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie - 18 mars 2012 18:48

Ja, besök min och min kompis blogg. www.nattstad.se/förblivna <3    puss <3 ...

Av Emmie - 18 mars 2012 13:00


Jag måste verkligen städa rummet nu, annars blir mamma arg. Men jag oorkaar inte...     Ja eh. ...

Av Emmie - 18 mars 2012 12:48


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Har ätit två mackor och en kaka .. haha. Nä men jag vill till Allum idag, men jag får inte. Ska iallafall köpa godis för det har jag inte gjort ännu. Kramisar.     hahahahah dör. ...

Av Emmie - 17 mars 2012 23:15

Ja, tycker det har varit mysig födelsedag. Älskar att få grattulationer haha ♥ Är glad över mina pressenter. Märker dock att dem minskar väldigt drastiskt med varje år...   Detta fick jag:   * 2 Nagelack * En burk (liten) med nån c...

Av Emmie - 16 mars 2012 23:04

Ja, jag vet inte hur eller varför, men någon facerapar mej ! Kanske glömt logga ut på någon kompis dator? Jaja .. ...

Presentation


SAVE THE WORLD! Its the only planet with Choklet! ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilka Ahlgrens bilar är godast?
  Originalet
 Saltlakrits
 Choklad doppade
 Sursockrade
 Rosa rattar
 Husvagnar
 Bilgranar
 Små bilar
 Inga!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards